mittlivsomblivandestylist

Ny header!

Publicerad 2012-03-26 01:52:04 i Allmänt

Tack älskade Therese för att du fixade min header! :')
Det var verkligen på tiden!!!

Förlåt för att jag inte bloggat så mkt, men jag har glömt bort och har inget internet i mobilen om jag inte är hemma hos Jocke, och kan ju säga att jag inte är hemma så mkt :)

Det va våffeldagen idag, och min älskling gjorde våfflor åt mig, så jag tillägnade en våffla åt honom, ( han kallas "GL") ! <3

Idag så var jag och Jocke på biltema och han köpte avgasrör, sen åkte vi till köpis och köpte rosa rosor till Malin Ruth som fyller år idag! Sen åkte vi till henne och fick lite fika osv :)
Sen åkte vi hem, sen på kvällen så va jag och Jocke ute och gick, det var riktigt kul!!! :)

I morgon blir det praktik, och är det inte kul då att man inte ens kan somna? :)
Hahaha Jocke ligger jämte mig nu och halv snarkar!! :( avundsjuk som fan.... Jag vill med sova..

Puss!
// jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela