mittlivsomblivandestylist

Vad är det för fel på vissa killar?

Publicerad 2012-04-24 22:45:15 i Allmänt

Vad är det för fel på killar? Vissa killar kanske jag ska tillägga.
Dom vill ha oss, dom vill ligga med oss, MEN dom dumpar oss likförbannat ändå!? Makes no sence.
Mitt ex, den enda som varit otrogen mot mig, han vill ligga med MIG, han vill ha MIG , men han dumpade MIG för att ligga med ALLA andra på planeten,
Han har en brud han är på g med eller ngt, som ska föda hans barn, efter att hon blev gravid när han va otrogen mot mig. Men ändå vill han ha MIG?
Varför just mig?
Kan någon svara på mina frågor?
Varför duger inte den tjejen åt honom om han va otrogen mot mig med henne?
Varför vill han ha mig om han ändå dumpar mig?
Vad vill han egentligen?

Jag fattar verkligen ingenting, kommentera detta inlägget med vad som helst om ni håller med om att vissa killar kan man inte, och kommer man aldrig att förstå.

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: thsa

Publicerad 2012-04-24 23:00:46

han anser vad han förlora och vill ha det han inte kan få :) <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-24 23:13:50

Synd att han inte kom på det tidigare, innan han var otrogen mot dig, och innan han dumpade dig. Typiskt, nu när du äntligen kommit upp på fötter igen och funnit kärlek hos någon annan, så ska han komma krypandes tillbaka.

Jag hoppas att du har det bra<3 du vet var du har mig<3 kramis

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-26 18:24:48

Han åh jag är inte på g iaf haha, åh har inte vart heller så :) men antar att han vill ha dig för han inte får mig :) / gravida tjejen

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-05-07 07:19:41

Han har skrivit att han vill ligga med mig osv också, haha för inte så jätte längesen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela