mittlivsomblivandestylist

Dag 3 på praktiken

Publicerad 2012-03-14 22:42:03 i Allmänt

Förlåt för att jag skriver detta så sent, men har inte orkar blogga tidigare :$

Idag på praktiken så hade jag en kund, så jag fick göra manikyr på en, bara dör att jag är praktikant så fick kunden det dör halva priset, så hon behövde bara betala 250 kr :)
Hon ville ha fransk manikyr, och det fick hon!

Senare fick jag vara med och kolla när en som jobbar där som heter Frida vaxade en killes rygg, efter halva tiden fick jag hjälpa till lite, så jag fick "sätta" dit vaxet och hon vaxade :) det var rätt roligt :)

Och som alla andra dagar fick jag dessutom byta vatten till fiskarna, vika lite handdukar och lägga in i tumlaren! :)

Det va min dag på praktiken! :)
Puss!

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela