mittlivsomblivandestylist

Blev utmanad av Elin Bergsman!

Publicerad 2012-03-22 18:24:34 i Allmänt

Jag blev utmanad av Elin Bergsman att skriva 5 saker som ni inte vet om mig.

1.
Jag trodde aldrig att jag skulle bli tillsammans med en RAGGARE.

2. Jag är typ mörkrädd ( går jag ute själv när det är mörkt så vill jag bara lägga mig på marken och dö)

3. Jag hatar att sova ensam, dvs att jag älskar att sova jämte ngn!

4. Jag är ett romantik-freak!

5. Jag dömer ingen, föräns dom bevisat ngn motsats!

Jag utmanar alla som börjar på :

G, K, H, A
( blundade & skrev 4 bokstäver! )

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: jmmjmn

Publicerad 2012-03-22 18:33:54

Vrför har du en bild på din header med ditt ex på om du har en kille ?

fin blogg btw!

Postat av: therese

Publicerad 2012-03-22 21:33:05

Kanske ska fixa ny header nu gumman ;)? <3

Om du inte kan göra en kan jag göra en liten snabb header :) <3

hör av dig bara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela