mittlivsomblivandestylist

ingen bra dag!

Publicerad 2012-01-08 05:53:47 i Allmänt

Förlåt för att jag kommer klaga just nu, men känner att jag behöver bara skriva av mig lite.
Känslorna är överallt och flyger omkring. Jag mår bara illa just nu.

Du säger dom 3 orden, jag litar på dig, har gjort sen första dagen du sa det.
Men nu, dom senaste dagarna, det känns inte som om du menar det.
Känns som om du säger att du älskar mig, men utan mening.
Du visar ju för fan inte för fem öre typ att du vill ha mig kvar..
Vad jag än säger till dig så bryr du dig inte. Säger jag att jag inte orkar mer, då säger du bara att jag ska dra..
Då känns det verkligen som om du vill ha kvar mig här.

Jag gör allt, jag ger mig, jag skiter i vilket när du håller på. Men jag får bara samma sak tillbaka hela tiden iaf.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra? Ska jag toffla efter dig? Ska jag slicka din röv?
Förlåt för att jag skriver såhär, men just NU känns det såhär.
Du armbågar mig i ryggen när du sover, när jag kommer och lägger mig jämte dig, mumlar ngt, jag säger käften, och då säger du slyna osv osv, och tar täcket.
Jag ger upp, & går ner.
& du bryr dig inte som vanligt. Så länge du får sova..
Jag vill inte bråka med dig, men en vacker dag måste jag ryta tillbaka. Jag är ingen toffel som du kan slänga runt på hur mkt du vill.
Jag är en människa, med känslor, dessutom tjej, dvs mer känslor än killar.

Nu skiter jag i detta, du kan komma till mig när du vill, när du orkar, när du känner för det.
Jag orkar inte bry mig längre, jag orkar inte försöka, jag orkar inte springa efter dig som en jävla svans.
det va la allt. Vet inte vad jag ska skriva mer..
tjarå.



//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: thsa

Publicerad 2012-01-08 11:58:46

Du vet väl vart jag finns om du behöver prata av dig ? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela