mittlivsomblivandestylist

Ute med underbara söta Max! :)

Publicerad 2012-01-09 11:11:13 i Allmänt

Nu är man tillbaka hemma, efter en vandring till Ica & tillbaka med Max & Emil :)
Max är ju så gudomligt söt :')
Är det någon liten unge jag skulle kidnappa så är det honom! :$

Vandringen till ica var mysig, även om det var kallt som satan!
Det är nog runt 15 minus ute, det va 13 minus innan vi gick! :o
Jag & Emil fightades om vem som skulle dra Max i barnvagnen, hihi!
Jag drog dit, sen drog Emil en bit på vägen hem, men sen fick jag dra sista biten! :)

Om 1 och en halv timme sitter jag på bussen mot gävle, där det är byte till tåg mot stockholm,
i stockholm så är det byte igen, sen är det tåg hem till nässjö :)
Jag är hemma vid 18.00 ungefär :(
Jag som trivs här så bra! :( Vill inte hem :/ Usch!

Men jag hoppas jag får praktikplats här i Sandviken, då kan jag va här i 3 veckor!! :D
Det kommer bli jätte kul! :) 
Men nu ska jag vila & Packa! :( *suck*
Puss! :)

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2012-01-10 12:05:53

nössjö?:) det ligger väl nära eksjö, bruzaholm eller vimmerby va ??:) Hihihihi:) småland ... härliga skogar där:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela