mittlivsomblivandestylist

The girl with the dragon tattoo

Publicerad 2012-01-06 00:35:54 i Allmänt

Jag har inte kunnat blogga, för datan har inte fungerat typ eller ngt.
Inte vet jag. Men nu är jag tillbaka, & jag bloggar när jag kan!
Jag lovade er att skriva vad jag tyckte om filmen "the girl with the dragon tattoo"



Filmen var ju inte värd att gå på tycker inte jag.
Den var typ en parodi av en av typ "flickan som lekte med elden" och dom filmerna. 
Bara det att det va andra skådespelare & dom pratade engelska,
Jag störde mig på att dom pratade engelska när filmen utspelar sig i blandannat stockholm. Men dessutom andra städer. Namnen uttalade som som på svenska & Lisbeth sa "hej hej" när hon kom hem.
Dessutom störde jag mig på att typ nyhetsblad som aftonbladet/expressen osv som finns utanför butiker, det stog på svenska, men dom snackade fortfarande bara engelska!

Inte värd att gå på. Så om ni ska gå på bio, gå inte på denna, denna kan ni ladda ner istället, mer värt att kolla på den då.



Idag så åkte Therese & Christian hem till Christian, så jag fick va helt for ever alone medans emil sov. 
Jag antar att jag får vänja mig vid att han sover tills 11 på kvällen. . .
& jag får väll lära mig att han sover på nattduksbordet, dvs att jag inte ska lägga min dator på golvet nedanför när det står glad med saft på bordet.
Det blir inget torrt resultat precis.......

Men nu ska jag be Emil om mat, jag brukar inte va hungrig, men när man kollar på tv, & folk äter hela tiden?
Då smittar det av sig på ngt konstigt sätt!

// jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela