mittlivsomblivandestylist

nu är man hemma.....

Publicerad 2012-01-09 19:59:07 i Allmänt

Nu är jag hemma, & har varit ett tag. Jag satt nere med mamma & tjötade på som fan om allt som hänt.
Blir så när man är superduper cp trött ;) Men anyway, som sagt, jag är hemma. FT. Vill tillbaka till Emil & Resten av dom underbara i sandviken! :(

Känslan man får i kroppen när man kommer hem efter typ 3 veckor och sitt rum är städat.
Paniken man känner över att man inte vet hur det blivit städat.
Skriket som strömmar ur min mun när jag ropar på mamma för att fråga hur fan det kan va städat.

Haha, det kanske låter azum att mitt rum blivit städat, & till en viss del så är det skönt, för då slipper jag.
Men det finns nackdelar med att ngn annan städar & att det är städat!
1. Jag kommer inte hitta några av mina saker!
2. Jag vet inte hur mina kläder är organiserade i garderoben!
3. Jag har inget att göra om nätterna när jag inte kan sova & är uttråkad!
4. När det är städat, då finns det grejjer & place att stöka till med. Igen.

Men aja, nu ska jag nog slagga, men jag är hemma nu iaf!
Godnatt & glöm inte att slänga in en kommentar är ni gulliga! :)

//jjenniferjj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela