mittlivsomblivandestylist

kollar film! :)

Publicerad 2012-01-07 08:23:49 i Allmänt

Ligger i sängen som en kung & kollar på "The back-up plan".
Den verkar as bra! :) Jag skriver vad jag tycker om den när jag kollat klart :)

Min underbara pojkvän sitter & spelar, men det gör inget, sålänge jag har ngt att göra :)
Han är jätte söt när han spelar hihi!
Men nu ska jag kolla vidare, tog en paus för att blogga lite!

btw, hur känns det att skolan börjar snart? :)
Känns det bra, eller känns det bara.. tungt?

Själv tycker jag det ska bli lite skönt att träffa alla igen, & vi har ett as nice schema! :)
Men jag kommer sakna min Emil, :/ Det är det som suger med att vi bor så långt ifrån varandra.
Men, det gör ju så vi saknar varandra ordentligt, så det kan va både possitivt och negativt! (y)

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: Lars ;p

Publicerad 2012-01-07 09:16:57

Nice ;3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela