mittlivsomblivandestylist

HAHA! lite fail kanske.

Publicerad 2012-01-07 14:56:53 i Allmänt

hahahahahaha, jag somnade :)
Jag va nog rätt trött! :)

Förlåt, jag skulle ju skriva om filmen, men jag somnade dirr efter! :o
Så jag skriver nu istället! :)

The Back-up plan:
Den var bra, riktigt bra.
Slutet va väl lite mindre roligt :o
Asso det va ju inget sorgligt slut eller så, men slutet va så man tänker; " det måste ju finnas/komma en 2:a?"
Men hur som helst, den var bra iaf! :)



Jag vaknade av att Emil la sig jämte mig, sen låg vi i sängen en stund, jag halv sov och vad han gjorde vet jag inte xD
Men sen gick vi ut & rökte :)
& Nu ligger jag här och bloggar, funderar på att sova igen :$
Puss :* 

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela