mittlivsomblivandestylist

FYFAN VA SNYGG JAG ÄR IDAG!

Publicerad 2012-01-26 07:05:48 i Allmänt

Just nu är jag hur snygg som helst! :o
Men när jag kommer till skolan kommer mitt smink va förstört, det lilla jag har..
Mitt hår kommer va förstört.. det lilla jag fixat..
fuck my life? :D

Snart drar jag mig mot bussen till skolan! :o
Jag bloggar när jag kan om, & om inte, så bloggar jag när jag kommer hem!
Just nu skriver jag med sötaste Therese @ facebook! :D <3
Men som sagt, ska till bussen snart!

När jag har blåa ögon behöver jag typ INGET smink! :o
& nu la sig linsen snett, nu ser jag inget -.- på ena ögat iaf..
FYFAN VA ÄCKLIGT DET ÄR haha!
Men nu drar jag min,
peace out bejbs!

//jjenniferjj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela