mittlivsomblivandestylist

funderingar i allmänhet.

Publicerad 2012-01-02 23:53:30 i Allmänt

Om en kille gör si eller så, då ska tjejer acceptera det bara, så ska det bara va liksom,
MEN om en tjej gör si eller så, då blir det hus i helvete?
Är det bara jag eller tycker ni oxå att det faktiskt är såhär?

Jag är ingen "loveguru" eller ngt, men jag funderar väldigt mycket på skillnaden mellan killar & tjejer.
Jag hjälper många som har problem när det gäller killar/tjejer.

Så, nu frågar jag er,
är det rätt att killar får göra som dom vill, och vi inte får säga ngt om det för då blir dom sura, men inte tjejer?
Ska inte tjejer ha samma rättigheter som killar?

1 till exempel.
Lägger killar upp en bild på sin mage,
då är det sexigt.
Lägger tjejer upp en bild på sin mage,
då är det slampigt

Lägger killar upp en bild på sin bara överkropp,
då är det också sexigt.
Men skulle en tjej lägga upp en bild i BIKINI bara, då är man en attentionwhore?
Då söker man uppmärksamhet, man är slampa som visar sin kropp?

Men för er som inte vet det, KILLAR har också bröst, bara det att vi har större,
det är exakt samma sak. Bröst är i stor del bara fett. Det är det killar inte har "i sina bröst"
Men det är exakt samma sak. Jag är trött på att se folk skriva "jävla slampa", "jävla attentionwhore" till folk bara för att man har lite urringat?
Är man en slampa för att man går i bikini på sommaren då eller?

Nej, nu är jag klar, det finns INTE många som vågar stå/skriva sånt här.
Skryter inte, jag vill bara att ni ska förstå & göra detsamma.
Världen var ju trots allt från början NAKEN.

//puss jj


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela