mittlivsomblivandestylist

fotbad & ansiktsmask, check!

Publicerad 2012-01-28 20:05:15 i Allmänt

Är det bara jag eller är det fel på blogg.se igen? -.- Jag kan inte ändra teckengrejjer.. inte något :o och oavsett hur mkt "enter" jag gör, så sitter allt ihop iaf när jag lägger upp inlägget? ;s FAN VA FULT! Shame on you blogg.se! Men nu är jag iaf klar med mitt fotbad, ansiktsmask och det, det var mys! :) Men nu ska jag förmodligen röka, om jag får en cigg av mammi , sen ska jag nog fan sova. Inatt tänker jag inte ligga vaken för att vänta på att du ska vakna & höra av dig. Jag är som sagt, så jävla trött på det nu! Så jag lever mitt liv, du får leva ditt.. Sen om du vill att jag ska vara en del av ditt liv, då får du visa det! & det är bra att du inte läser min blogg ibland. peaceout! //jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela