mittlivsomblivandestylist

Emil du är för fin! ♥

Publicerad 2012-01-03 06:04:19 i Allmänt

Här sitter jag, i sängen, i samma rum som dig.
Du sitter där, vid datan, 2 meter bort från mig.
Men vart jag än är, så saknar jag dig min ängel!

Du är så underbart vacker,
Du är som en sol,
du bländar mig med din skönhet, värmer mig & lyser upp min dag! 

Emil Mikael Andersson, jag älskar dig, du är en ängel från ovan.
Du är så otroligt vacker, till & med när du sitter och spelar.
Det går inte att beskriva min glädje över att ha hittat just dig av alla miljoner personer på den här planeten. Du är änglarnas ängel, kungen av alla kungar, killen som alla vill ha, du är allt.
I morgon har vi varit tillsammans i en månad, men det känns som om vi levt ett liv tillsammans. Det känns så otroligt bra. rätt! Känslan av att vara nära dig, känslan av att snudda vid dig, känslan av att kyssa dig, det är som att komma till himlen.
Ingenting kan bli bättre nu, jag har dig, min egna lilla ängel. Min kille, pojkvän. Mitt liv.
Känns som om jag varit vilse & vandrat runt i hela mitt liv, men ända sen jag träffade dig har jag börjat hitta hem.
& nu är jag deffinitivt hemma, jag är precis där jag ska vara, jag ska vara en del av dit tliv, & du en del av mitt.
Jag ska vakna upp med just dig jämte mig, jag ska alltid finnas för dig.
Jag kommer aldrig att lämna dig. Det säger alla till alla, men jag menar det. Du är verkligen det bästa som hänt mig! Direkt när du kom in i mitt liv så började alla bitar falla på plats. Med dig kan jag vara mig själv, jag kan le, jag kan gå utan smink, jag kan gråta, jag kan göra det som jag är intresserad av, du kan va med mig när jag är med mina vänner, & jag när du är med dina.
1 månad, det är inte länge, men det finns redan såhär otroligt mycket känslor inom mig, som har skrikit om att få komma ut hur länge som hellst nu. & nu hade jag chansen, du sitter & spelar. Jag sitter i sängen & skriver.
Emil, jag kommer vara din tills du säger stopp, jag kommer finnas här tills du inte orkar mer, & jag kommer älska dig tills döden skiljer oss åt. 


Kommentarer

Postat av: ttheresebjörkman, :)

Publicerad 2012-01-03 16:19:33

svar;

Vad kul att du är med och tävlar om veckans blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela