mittlivsomblivandestylist

WOOOPWOOOP!

Publicerad 2012-02-14 12:58:37 i Allmänt

Detta är bästa dagen i hela mitt fucking liv!
Guess what!
Jag fick praktikplatsen i Sandviken på Bellissima! :D
Awesome! :DDDD

Så, snart blir det att packa väskan, för snart drar jag mig dit! (:
woopwoop!
Detta kommer bli awesome! verkligen, jag är skitglad nu!
Detta gjorde verkligen min " jag är heltforeveralone på alla hjärtans-dag-dag! "
hohohhohoho

-

Sitter & camar med sötaste Rebecka Backe! (: <3



//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: cilla

Publicerad 2012-02-14 16:02:02

fin blogg! :)



och glad alla hjärtans dag! :)



ps. har frågestund på bloggen! väljer tre stycken, som frågat något, de får ett eget inlägg med länk plus permanenta i menyn! så ställ en fråga, om du vill såklart: http://cillaas.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment ! :)

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-02-14 19:45:46

åh vad roligt för dig :) när och vart ska du bo när du har praktik ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela