mittlivsomblivandestylist

when i look at you.

Publicerad 2012-02-14 21:10:25 i Allmänt

tjenis bloggen.
Jag är jätte trött & jätte deppig typ.
Jag ska tigga en cigg av mamma.

Idag skulle jag ju egentligen till stan, men det blev inget av det..
Det blev en "sitta hemma & deppa " - dag istället?
ha-ha, kul alla hjärtans dag!!! (Y) eller inte..

Imorgon.. då ska jag.. sova hela dagen, om inte träffa ewwe.
Annars ska jag ligga hemma hela dagen & sova.
& dagen därpå & dagen efter det..
fml.
Längtar tills skolan börjar fan... ):

Vill hålla på med hår, naglar, smink, hudvård, träffa alla i skolan, vill inte må såhär..
aja.. ska inte klaga..
Finns ju folk som har det värre.. ( barnen i afrika )

Peaceoutmannen!

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela