mittlivsomblivandestylist

vad gör jag för fel jämt.

Publicerad 2012-02-13 04:22:56 i Allmänt

Tänkte bara skriva ett kort inlägg om hur dålig jag är,
jag gör bara fel.
Vad jag än gör..

Ni borde fan inte läsa min blogg?
Jag suger på att blogga,
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om.
I början så va jag as taggad, nu ?
Jag vet inte vad jag ska skriva om, jag bara klagar & inget om stylist typ,
Jag suger.. jag kan inte ens hålla mig till det jag ska skriva om..

Jag saknar dig.
Jag älskar dig.
& ja, jag vill nog fan inte vara utan dig.
Förlåt.

Om du bara kunde svara.
Då skulle allt vara lättare!..
Men nu gör du inte det.
Om jag bara hade haft pengar, då hade jag åkt upp.
Då måste du svara,
då måste du prata med mig.
:'/

Förlåt för att jag är så jävla emo,
Men , jag orkar verkligen inte med detta längre.
VAD SKA JAG GÖRA ! ?
:'/

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-02-14 15:03:47

Gumman, du gör inget fel alls!

Det är bara att vänta och hoppas på det bästa!

Det kommer att lösa sig, det vet jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela