mittlivsomblivandestylist

Svar till Matildas 2 frågor!

Publicerad 2012-02-20 18:50:06 i Allmänt

Jo nu tänkte jag svara på dina frågor Matilda :)

1. Vart jag ska sova nu när jag fått praktikplatsen i Sandviken, jadu, jag vet inte det riktigt än, jag har kollat med skolan idag om dom ger en bidrag till sånt. Men jag vet inte riktigt :) jag har ju många vänner där uppe som jag kan få bo hos, men det blir lite krångligt att ta sig till praktiken varje morgon då! Men det löser jag! :)

2. Om jag ska göra om min header med tanke på bilden på mig och Emil, jo jag ska det, men med tanke på att jag inte är så bra på sånt så funderar jag på om jag ska be ngn om hjälp! Jag satt ju trots allt i ungefär 6 timmar för att göra headern och sen sätta dit den så det blev bra!
Men vad gör man inte för att ha en fin blogg? ;)

Tack för dina frågor, och jag hoppas att du fått svar på dom! :)
Om det är något mer du undrar så är det bara att fråga, jag svarar med än gärna! :)

//jjenniferjj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela