mittlivsomblivandestylist

sova eller inte?

Publicerad 2012-02-15 00:51:27 i Allmänt

Jag funderar lite på om jag ska gå & lägga mig eller inte! o:
känns inte värt att sova.. Men jag är förbannat trött, & ska jag upp i morgon så..

I morgon ska jag ju upp blev det bestämt nu.
Så jag ska sova nu, duscha på morgonen, fixa mig osv!
Men vi höres i morgon min älskade blogg!

Jag har funderat på att börja med VIDEO-inlägg!
Är det något som ni vill? Eller är det bara slöseri på min tid?



Lite söt? (a)

peaceout!
//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: M O A

Publicerad 2012-02-15 08:14:49

Hej! Nu är Bloggens Valentine utsedd. Kika in och se om det blev du som vann. Hade du en bra alla hjärtans dag igår? :) kram<3



Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/february/vinnarna-i-bloggens-valentine.html

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-02-15 17:55:19

JAAA. VIDEO INLÄGG JENNIFEEEER :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela