mittlivsomblivandestylist

jahopp! negerbollar!

Publicerad 2012-02-04 15:55:01 i Allmänt

Nu har jag gjort negerbollar, eller det får man ju inte säga längre, så jag har gjort chokladbollar*!
Dom blev fina ;$ jag ska gifta mig med dom (a)

Jadu, vad ska man säga ;o jag har gjort negerbollar, chokladbollar* och jag tar bild på dom sen och visar :)
hmm.. Jag har ont i magen & mår illa (y)
Jag ska snart sova igen xD Jag har ju inget annat att göra så -.-
Jag är kissnödig, men ska cama klart med Elias Thunberg! :)

Blev ingen ansiktsmask eller fotbad, men kan göra det i morgon eller senare idag,
jag har ju INGA planer för helgen (som vanligt) så jag kan göra vad jag vill när jag vill! :)
Men nu ska jag snacka med Elias, sen ska jag på toa & sen ska jag ringa emil & mensa ur lite :)
ciao bejbs!

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela