mittlivsomblivandestylist

Inte orkat blogga idag! ;)

Publicerad 2012-02-26 23:32:06 i Allmänt

Jag har varit med bror idag! :)
Så jag har inte orkat blogga ;)
Hela kvällen har vi suttit och spelat guitar hero Metallica! (: kul som fan, men jag spelar ju typ aldrig så jag är inte så duktig ): jag spelar på easy (a)
Men jaja, ibland är du världens bästa bror, det ska du veta!
Så kvällen va ungefär, chips, cola, monster, och Xbox! :)

I morgon är det skola och jag vet inte om jag ska dygna eller inte ;o är lite sugen på det, men vet inte om jag orkar ;(
I morgon har vi hantverk, smink & hudvård!
Hoppas vi får sminka lite (a) faaaaan!! ;o
Kom på nu att vi har modellpass i morgon..........

Någon som är sugen? :o :/
Hör av er isåfall! :)

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2012-02-26 23:45:02

sv; DET SKA BLI SÅ FUCKING AWESOME Å SE DIG IGEN!!!! längtar som en galning <3

Postat av: izaac

Publicerad 2012-02-27 00:32:43

Faan vad gullig du är ibland lillasyster min <3

Du är bästa syrran ibland du med ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela