mittlivsomblivandestylist

godmorgon....

Publicerad 2012-02-05 13:35:16 i Allmänt

Jag har varit vaken ett tag, men inte orkat blogga (a) Jag har blandannat fixat ett cam-program på datan,
ätit lite chokladbollar & gjort frukost till mamma! (:
Men nu är jag här och chillar, och tar mig tid att blogga! (:

Sitter inne på msn & diskuterar med min älskade pojkvän. -.-
( [email protected] ) höhö, om ni vill ha den (:
hmm.. Idag kanske Anton kommer hit. Men jag vet inte, jag glömde ju att ringa honom hahhahaha!
Men iaf (: han kommer nog inte, men hade varit kul ;o
Då hade jag haft ngt att göra iaf.... suck :o !

Men nu sitter jag coh camar med Johan (:



Hahhahahahah fyfan va snygg jag är helt ofixad! :D
men jag ska snacka med Johan nu ? ;o

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela