mittlivsomblivandestylist

farmor farmor!

Publicerad 2012-02-19 23:10:24 i Allmänt

Just nu sitter jag hemma hos farmor, och har precis tagit mig en liten snabb dusch!
Snart ska jag nog sova, för tåget går vid 7 i morgon till skolan!

Idag har jag varit hos anton, men sen åkte jag till vaggeryd & träffade Rasmus R, Christopher O, Felix J, Pontus R, Kevin K & Filip A. Tror det va alla ? :)
Jag har haft mycket kul & jag har verkligen saknat alla här! :o

Men i morgon åker jag tillbaka till mitt hem! :o
Börjar med skolan, sen blir det hem & sova i min egen säng! :)

Nu ska jag se om ngt hänt på facebook, & dessutom skulle jag blogga nu pga att jag ville be om ursäkt!
Jag ber om ursäkt för dålig & tråkig uppdatering! Men jag har inte varit hemma & ah, inte haft så mkt tid för att blogga!
När jag bloggat har jag bloggat från Antons iPhone! :o
Men jag ber om ursäkt som sagt, & jag lovar att bättra mig nu när skolan börjar! :)
Puss jag älskar er! <3

Bjuder på en bild på min söta farmor! <3



//jjenniferjj <3

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-02-20 17:11:01

Hej Jennifer!

Jag har två frågor som jag gärna vill att du svarar på!

1. Nu när du har fått praktikplatsen i Sandviken vem ska du sova hos då? Eller ska du bo på hotell? :)

2. Ska du ha kvar din Header elr ska du göra om den? Tänkte nämligen på bilden på dig och Emil.

Tacksam för svar! Kram

Postat av: sandra

Publicerad 2012-02-21 17:10:57

BLOGGA MER JENNIFER PÅ SKANTSEN! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela