mittlivsomblivandestylist

duschat, hungrig, fryser! :o

Publicerad 2012-02-13 11:08:02 i Allmänt

Nu har jag pratat med dom på Bellissima!
Det lät rätt så possitivt, men man vet aldrig, man ska aldrig ta ut vinsten i förväg!
Men dom skulle ringa tillbaka till mig i eftermiddag! :)
Så bäst för mig att jag håller mig vaken!

Satt ju & camade med Elin & Niclas innan, helt plötsligt så rycker jag till,
då är det min mobil som ringer &  så ser jag att niclas & Elin sitter & skrattar i camen typ,
så är det niclas som ringer! :o
JAG HADE SOMNAT I CAMEN! :o
Pinsamt..

Men nu har jag duschat, för att piggna till, fick ju bara en liten powernap på 5-10 minuter kanske ;o
Det sög ju lite, jag är jätte hungrig, funderar på att göra nudlar..
Inte ätit på 3 dygn typ så.. :o
kanske borde äta -.-

Vad tror ni, får jag praktikplatsen eller inte?
Vad hoppas ni?
-
Jag hoppas jag får den, usch va kul det skulle vara!
Men nu ska jag göra noooodles fan!
peaceout mannen!

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: M O A

Publicerad 2012-02-13 12:39:45

Hej! Var jätte gärna med i "Bloggens Valentine" och vinn. :) kram

Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/february/tavling-bli-bloggens-valentine.html

Postat av: elin

Publicerad 2012-02-13 15:55:41

sv; söt varu näru sov!!!

saknar dig med gumman <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela