mittlivsomblivandestylist

släpper allt & går vidare?

Publicerad 2011-11-12 15:35:22 i Allmänt

Ska jag bara släppa allt kanske, & gå vidare?
Känns lite som att det är bäst så..

Jag har verkligen försökt med allt nu,
vad gör jag för fel?
Du säger vad jag gör, men vad är det för fel med det igentligen?
Nu ger jag upp med allt som har med killar och kärlek att göra.
Allt bara går åt helvete.
Jag vet vad kärlek är, jag tror helt fast på kärlek vid första ögonkastet.
& jag vet inte, men så kändes det.
Känns som om detta bara kommer bli en emo-blogg snart.

Im given up on you.
I give up everything,
i gave everything i had,
and it went wrong.
I have to be strong,
but thats not easy.

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela