mittlivsomblivandestylist

nyvaken & pratar i telefon!

Publicerad 2011-11-30 14:11:48 i Allmänt

Nu har man vaknat, rökt och pratat i telefon!
Pratar med Jonas Nilsson!

Usch gud, vad gör man när man är sjuk och inte orkar göra ngt, jag skulle vilja:
*ut och springa en runda
*Träna på min shuffling!
*Träffa mina vänner!
*Ha pengar så jag kan åka in till stan och köpa hårfärg!
* Fylla år nu!

Så nu vet ni vad jag vill göra idag! :D
fyfan,
känslan när man vaknar och inte får ngn luft genom näsan (y)

http://www.youtube.com/watch?v=l8ukKCgT0_A&feature=autoplay&list=PLCDBF2048EDD7BA97&lf=mh_lolz&playnext=22
Världens bästa låt!
& den är i världens bästa spellista!
Made by ME!
Gud, ska nog sova en sväng till?
//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela