mittlivsomblivandestylist

nu sitter man i sängen & fryser!

Publicerad 2011-11-15 06:29:22 i Allmänt

Nu så har jag valt kläder för idag, dygnat, så detta kommer bli kul att se ;)
hihi, jag ska försöka att inte somna på alla lektioner idag då bara :$
som jag gjorde sist :$ shhhyy! Det behöver ingen veta!

Bild på outfit kommer senare, ska bara sminka mig osv först! :)
Jag är cp trött, men ändå inte så det känns som om jag kommer somna vilken sekund som helst,
om ni varit med om det ngn gång :)
Idag har vi ju hantverk sen lunch och sen hantverk, sen engelska & svenska.
Så det är en rätt lugn dag idag :)

Tack älskade Emil & Jonas för att ni hållt mig sällskap in på morgonen,
utan er hade jag definitift somnat och sen aldrig vaknat i tid (A)
Det är det som är felet med mig :o
Jag vaknar aldrig om jag inte sover mina typ minst 5 timmar :o
Om jag nu vaknar, så .. ah, ingen vacker syn ;)

Nu ska jag gå och fixa mig tror jag ! :)
Ha det bra, så bloggar jag senare, & DÅ får ni dessutom, outfiten! :)
Så håll utkik ;)

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela