mittlivsomblivandestylist

jag hora? skulle inte tro det!

Publicerad 2011-11-17 23:47:18 i Allmänt

Om jag är en hora, då kan fantamig caroline af ugglas sjunga!
Den dagen kommer ju aldrig att hända, så jag kommer nog aldrig att vara en hora!

Du, som verkar ha fått för dig att jag är en hora, ska ha jävligt klart för dig att jag inte tar betalt för sex,
men du kanske inte visste att det är det som horor gör?
isf tycker inte jag att du ska slänga ur dig det ordet hur som helst,
du är fan dum i huvudet,
hur många jag har legat med? Det har inte med dig att göra!
Det ska du oxå ha jävligt klart för dig!
Blir så jävla trött på folk som dig!
USCH!
Ni är fan smuts!

Det va allt för mig just nu,
ciao!

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela