mittlivsomblivandestylist

Äntligen hemma!

Publicerad 2011-11-26 01:59:27 i Allmänt

Nu är man hemma från Dream Hack Winter 2011!
Jag svär på gud det har varit det grymmaste i år!
Kanske inte när jag skulle hem, men wtf?

När jag va på DHW, så träffade jag, Sofie ( jag åkte dit med henne), Joel, Fredde, Oliver, Jocke, Markus, Mikke, Emelie, Klara, Filip, Felix, Min syster Issa, och ngra fler tror jag :p
Jag såg Kevin! :D
höhö!
Det var azum!
Jag såg lite "genrep" av Dead by April (Y)
hmm..
Jag tog tyvärr inte mkt bilder, för hade typ inget batteri, jag tog en när jag va på DHW,
sen tog jag på mig och mitt vackra band när jag kom hem (a)



Här har ni den enda bilden jag tog inne på DHW! :D



Mitt lovely lilla minne ;) Kommer ALDRIG ta av mig det! (6) höhö!



Retas inte för bilden, men jag är stolt för att ha varit på DHW-11
Första gången ngnsin jag varit på DH över huvudtaget :o
så! FUCK U om ni ska klaga :)

Nu är jag så förbannat jävla trött,
jag har gått i mina klackar sen.. 13.40 i dag :o
tills jag kom hem vid... 01.00 typ :o
Så nu ska jag nog nana! :)
glöm inte kommentera bitches!
& btw, hmm.. såg ni mig på dh, så får ni gärna skriva det här :D

// puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela