mittlivsomblivandestylist

ännu en natt jag är vaken.

Publicerad 2011-11-24 02:37:52 i Allmänt

Blir ännu en natt jag får dygna då.
När jag inte somnar innan 1 så kan jag lika bra dygna.
För annars kommer jag aldrig upp i tid.

njaaa.. jag är trött :)
Jag vet inte om jag ska sova lite och hoppas på att jag vaknar eller om jag ska va vaken och döööö! :(
Jag är verkligen jätte trött.
I morgon är det öppet hus för 9:orna
så det blir att ha ngn grej för dom,
så vi ska sitta och måla deras naglar :)
Det kommer nog bli kul :)
och på fredag är jag komp ledig! :D
JÄTTE KUL ! :D

men jag tror jag ska sova.. hmm.. :o
Men jag är inte säker, det märker vi ;)
men aja, godnatt alla blogg läsare! :)



bjuder på en 2 års gammal bild när jag va tjock! :)
Jag var i Urshult med Gabriella! :) 
Det var azum! :)
puss!

//puss jj

Kommentarer

Postat av: Icaroz

Publicerad 2011-11-24 02:45:04

omg jennifer! du har ju aldrig varit tjock :p

soft tid vi hade där iaf ;) längtar tillbaka till den tiden :/ när allt var bra:p kyss

Postat av: hectz

Publicerad 2011-11-24 08:44:09

Tack tack! Ja men visst ja är redan vaken vetu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela