mittlivsomblivandestylist

svar på tal 2!

Publicerad 2011-12-26 00:14:08 i Allmänt

Svar till din fråga Josefin:
Om du vill veta hur vi träffades så svarade jag på det i mitt tidigare inlägg! :)
& Det går rätt bra just nu iaf, för nu fick vi ju lov, & en vecka innan jag gick på lov så åkte Emil hem från mig, han hade varit hos mig då i 2 veckor, Jag tycker det är jätte intressant / roligt att du undrar :)
Vi har inte hunnit hitta på så speciellt mycket, men Jag och Emil har träffat mina vänner & försökt hitta på saker, en dag så va han, jag & mamma ute på picnik :) haha det låter kanske töntigt, men det var mysigt :) Efter det så gjorde han middag & vi hade det jätte mysigt, vi drack lite vin, och åt & så, men nu ska jag till honom idag/imorgon alltså den 26 :) Sen firar vi en månad den 4/1-12 så då bjuder han mig på bio (han fick biobiljetter i julklapp) Men mer än så har vi inte hittat på eller planerat :)
Det är lite jobbigt med tanke på att jag verkligen tycker om/älskar honom, jag vill vara med honom hela tiden & jag tror att han känner likadant, men det kommer lösa sig, allt går om man vill. Så vill båda att detta ska fungera så kommer det troligtvis att göra det :) 
Tack för din fråga det va kul att få berätta lite & det va kul att du frågade. 
Tack för mig! :)

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela