mittlivsomblivandestylist

ojojoj, jag är faktiskt glad!

Publicerad 2011-12-27 03:46:45 i Allmänt

Jag trodde aldrig jag skulle få yppleva känslanav lycka igen, inte på detta sättet!
Men nu, jag tror inte det kan bli bättre just nu!
Du ärför underbar, jag älskar dig!

Saknar skolan på 1 sätt, jag kan få träna på mkt inom make-up, naglar, hår & hudvård.
men ändå inte, för att jag inte plugga historia, matte, engelska osv!

Men ett lov va välbehövligt. Det har varit mycket nu den senaste tiden,
mycket plugg, mycket prov osv.
Man va helt slutkörd. Men nu äntligen får man vila ut,
ha kul & inte tänka på ngt :)

Vad ska ni hitta på under lovet?
Jag, jag ska nog hålla mig i Sandviken, tror inte jag vågar åka hem,
med tanke på omständigheterna hit :)
men det löser sig nog :)

Nu ska jag lägga undan datan ett tag & va social mot min underbara pojkvän jag spenderar mitt lov med :)

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela