mittlivsomblivandestylist

lektion utan lärare?

Publicerad 2011-12-16 11:57:02 i Allmänt

Nu har man hvt,
& läraren är sjuk,
men man får sitta här iaf.

Lina sitter mitt emot mig & ser gravallvarlig ut,
Sofie sitter snett bakom mig och söker efter facebook eller ngt på google,
Emil sitter jämte mig & spelar angry birds (y)

Jag sitter ju uppenbarligen & bloggar,
Men snart ska jag skriva om hudvård :)
Om det kan uppstå allergiska reaktioner av hudvård, & av vad isf & så vidare :)

Så nu ska jag jobba :)
Men jag bloggar senare,
btw, jag försov mig, & kom till skolan vid 20 i 12 :)
Men nu ska jag få "Fröken Vänta" att hänga med ner på toa så jag & sofie kan göra våra behov,
Det vill säga röka ;)
haha

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela