mittlivsomblivandestylist

klockan är kvart i fem.

Publicerad 2011-12-22 04:53:47 i Allmänt

Hejsan bloggen!
Jag sitter vaken fortfarande.

Jag har snart kollat klart på säsong 1 av "chuck".
Och ska alldeles strax hoppa in i duschen för att börja fixa mig.
Vi har julavslutning i morgon/idag så.
Lägger upp bild på min outfit.
Blir en röd & svart klänning tror jag.
Det är ju trots allt jul.
Vi ska fika med hvsty10 & sen va i aulan & göra ngt som ingen vet vad.

Tur att man har ngt att kolla på när allt blir jobbigt.
Vad hade man annars gjort då?
Suttit & deppat?
Ohja, det gör man direkt när ett avsnitt är slut (y)

Nu ska jag dra mig, bjuder på en bild.



Gammal men söt.
Kommentera!

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela