mittlivsomblivandestylist

jäffla svenska..

Publicerad 2011-12-12 02:44:28 i Allmänt

Jahopp, då kommer man sitta uppe hela natten.
Med vad? Jo en svenska uppsats som ska in i morgon.

Jag är fett trött,
Fett dryg,
Fett osmart
Oh fett trött på svenska.

Nu ska jag fortsätta min fördjupning om alkohol bland ungdomar.
Have fun, jag dör snart!
Säg heldå till min blogg.

Btw, för alla er som vill välja stylist för att det är en "slapp" linje,
stoppa upp ordet "slapp" i röver,
Det är hur mkt plugg som helst, inte bara teori, utan praktiskt oxå,
& teori inom det praktiska.
Shit, det är verkligen hur mkt som helst, på hur kort tid som helst!
Så om ni bara vill chilla, välj inte stylist,
Men dock kommer ni ha kul & älskar ni det stylist går ut på,
så kommer ni definitift älska programmet!

Bjuder på en bild på mig.



//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela