mittlivsomblivandestylist

Hemma från ngt av det roligaste i mitt liv!

Publicerad 2011-12-11 01:09:52 i Allmänt

Kvällen va fan grym!
Många fina nya vänner!

Idag har man fått bra kontakt med många i klassen som jag verkligen inte trodde jag skulle ha så jävla kul med! :o
Jag har börjat snacka med MK, dock va han skit full, Johanna, Joanna, Jesper, Madde, Max, Carl, Alexander osv!
Kvällen var verkligen jätte azum!
Har aldrig haft så kul i hela mitt liv tror jag, & jag va ändå nykter :o

& känslan i kroppen när ens vänner tycker att ens pojkvän är en bra kille, och sjunger "Fest hos Emil" iställer för "fest hos mange" DEN känslan man får i kroppen då, det är stolthet!
Jag är verkligen stolt över Emil, & jag älskar honom över allt annat!
& detta kommer inte vara ngn blogg där jag bara skriver om hur mkt jag älskar Emil,
Men det gör jag och jag kan inte hjälpa det :o
Han är helt underbar, han får fram den bra personen i mig. & det är underbart!

Nu ska jag & Emil lägga oss i sängen och kolla på Chuck och jag lär väl somna som jag gjorde igår,
Men faaaan va mysigt det är att ligga på hans axel :o
Skitsamma xd
Godnatt alla fina bloggläsare,
lägger upp bilderna jag lyckades ta i morgon, och ska dessutom lägga upp en video på Sarah & dom andra å youtube, så det kommer länk !
hahah fyfan, trodde inte Sarah kunde bli "flummigare" men FAAAN va fel jag hade! xD

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela