mittlivsomblivandestylist

GOTT NYTT ÅR !

Publicerad 2011-12-31 15:27:35 i Allmänt

Först vill jag bara länka till en fin tjejs blogg : http://jlic.bloggplatsen.se/
Sen vill jag dessutom önska alla ett jävla gott nytt år!

Vad ska ni göra på nyårsafton/ikväll?
Ska ni va med familjen, eller ska alla vara ute och festa med vänner?

Själv ska man då vara 55 mil ifrån sina föräldrar, vara med sin pojkvän & massa nya vänner!
Detta kommer bli så jävla grymt, käänner det på mig.
Nyår med dom bästa?
det kan man väl säga! :)



Emil ligger och sover pga att han spelade hela natten haha,
jag somnade igår när jag hängde med min hand utanför sängen och väntade på att mitt nagellack skulle torka ;o
det kan man ju oxå göra, eller?
Men det blev bra! tyvärr inga bilder ;o
Min mobil kamera suger :/
Men nu ska jag dra mig!
tjaaaaaaaaaaaooooo!

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela