mittlivsomblivandestylist

Gjorde en impulsgrej!..

Publicerad 2011-12-01 21:56:20 i Allmänt

Nu har jag gjort en impulsgrej.. Jag vet inte men,
Jag tror att jag ångrar mig.. men jag vet inte...

Nu ligger det till såhär att jag på 1 minut bestämde mig för att göra samma sak som sist -.-
Bara förstöra allt jag kämpat mig fram till!
Jag har alltid velat testa va riktigt blond!
Men jämt är det något som ska sabba xd
Nu har jag färgat mitt hår, mellanblont, men !
Det blev inte mellanblont, mer askgrått/brunt...
Ska aldrig någonsin mer färga mitt hår.. Usch.. Här får ni bilder iaf!





Det ser gråare ut i verkligheten än på bilderna..
Men nu vet ni hur jag ser ut i mitt huvve nu!
Jag byter fan hårfärg lika ofta som jag går i skolan ;)
haha den va bra! :*

Så här såg det ut innan för er som inte vet!



//puss jj

Kommentarer

Postat av: Icaroz

Publicerad 2011-12-02 09:09:22

Jag hann ju aldrig se dig i blondt:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela