mittlivsomblivandestylist

8 timmar!

Publicerad 2011-12-26 22:08:07 i Allmänt

efter 8 timmars resa så är man äntligen hemma hos Emil:)
så nu ska jag bara ligga i hans säng och sova!!

Nu är man verkligen helt slut, somnade 03.00 och vaknade halv 9 och skulle ringa SJ om mitt inställda tåg, så säger dom att man ska ringa till tågkompaniet, så kan dom inte säga annat än att man ska avboka eller så får man ta ett senare tåg så, 12.12 skulle jag med ett tåg, men sen blir det inställt, dvs bussersättning, sen får man inte plats i den bussen, så vid 13.00 kommer det en till buss så då börjar min resa.

14.40 ungefär så är man i Hallsberg eller ngt,och då ska jag springa runt 100000 varv runt hela placet så ska man dit där man va från början, sen fick jag sitta på det tåget från 15.20 tills halv 8. inget röka eller ngt. fml,

men nu är jag framme, och ligger i emils säng och kan blogga :)

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela