mittlivsomblivandestylist

1,5 timmars bilresa!

Publicerad 2011-12-23 21:11:54 i Allmänt

Nu ska jag bara packa ner datan, sen bär jag mig av mot Ödeshög!
Jag ska fira Jul där med min mamma, håkan & mormor, sen juldagen kommer min moster & kusiner!

Jag kommer inte kunna blogga på ett tag nu, för jag har ju inget internet i mobilen, så,
Men jag bloggar när jag kommit fram, kommit tillrätta & fixat internet! :)

På måndag bär jag mig av mot sandviken till min underbara pojkvän,
sen stannar jag där tills den 9de tror jag :)
Men ni får ha det så bra, & fråga gärna mer saker, oavsett ifall jag inte kan svara just nu, så kommer jag svara senare!

God jul & gott nytt år! :)



//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela