mittlivsomblivandestylist

vänner!

Publicerad 2012-03-28 22:02:52 i Allmänt

Det finns vänner som kommer och går, det finns vänner som bara stannar för att det finns ngt som man har som dom vill ha, det finns vänner som alltid kommer stanna.

Jag är en av dom i kategorin " alltid stanna ".

Sålänge ingen gör ngt mot mig som gör så jag inte kan lita på personen, eller ngt då finns jag alltid för mina vänner.
Just nu har jag en vän, & jag vet att hon behöver allt stöd hon kan få. Jag vet precis hur hon känner, & av just denna anledningen så kommer jag att ställa upp & hjälpa henne så gott jag kan.
Hon är en underbar människa som gett mig många underbara skratt på en kort tid! <3

Vad tycker ni?
Är alla värda en chans i ens liv?
Hur länge tycker ska en människa få vara kvar i ens liv?
Om personen endast gör ens liv värre? Eller om personen bara gör livet enklare?

Det är jobbigt med sånna frågor, för det finns så mkt man funderar över, hur mkt finns går att förlåta?
Vad är oförlåtligt?
För mig finns det bara en "regel"

" alla är välkomna in i mitt liv, men dom blir utkastade med huvudet före när dom gör ngt som gör dom till idioter. "

Skitsnatt är det värsta som finns PUNKT SLUT!

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2012-04-01 23:50:40

sv; GREAT! :)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela