mittlivsomblivandestylist

Praktiken idag

Publicerad 2012-03-13 02:15:31 i Allmänt

Praktiken idag gick bra, jag fick byta vatten till fiskar som dom har som ngn grej :o man stoppar ner fötterna till dom, och dom typ... Suger? På fötterna xD
Sen fick jag damma lite hyllor, göra soak-off på Sanna som jobbar där :) , dessutom fick jag hälla i handsprit i flaskor, torka av ngn grej från gelé som ngn luggit på. :)

Men sen gjorde jag inte mkt mer :)
Jag satt och lekte lite på mina egna naglar när jag inte hade ngt att göra och Sanna fixade ögonbryn på folk!
Ni får bild på det längre ner :)

Nu ligger jag i sängen, jag somnade när jag kom hem, så nu är jag vaken, ligger och äter popcorn och kollar på 6an :)
Puss!

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2012-03-13 07:21:35

sv; de gör inget att du missade tåget, huvudsaken är att du kom fram hit till sandviken iallafall ! :)

ah vi får ta en bil å åka ner till dig i sommar, så äre bara :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela