mittlivsomblivandestylist

förlåtförlåtförlåt!

Publicerad 2012-03-19 19:06:31 i Allmänt

Alltså, förlåt för sån dålig uppdatering. Jag har inget internet i min mobil kvar & ja, jockes dator bara fuckar ur när JAG ska göra någonting..

Aldrig när han ska göra ngt, utan bara när JAG ska göra ngt. Men iaf. Jag har inte varit på praktiken idag, jag mådde inte bra, tror jag är förkyld eller ngt. -.-

Men i morgon ska jag fan dit! FISKARNA BEHÖVER MIG!! hahaha!

Just nu ligger jag i Jockes säng, jag vaknade typ nyss.. vi låg och kollade på The Simpsons, och jag tror jag somnade.. för jag vaknade iaf av att han sa att jag snarkade eller ngt.. eller så drömde jag det, men bara så ni vet. JAG SNARKAR INTE!
17/3-12 blev du min, och du är min alldeles egna lilla raggare ;) <3 hihi! <3



Men nu är jocke i köket & gör mat, och hans mamma äär hur go som helst! hans pappa med dock, men iaf! :D
nu ska jag sova så jocke inte tvingar mig att äta :$!

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela