mittlivsomblivandestylist

Wordfeud!

Publicerad 2012-01-12 17:11:21 i Allmänt

Jag kom hem strax innan 4 & sen dess har jag nördat wordfeud med Mamma & hennes personliga assistent! :)
Är inte det livet? haha, när ens mamma skriker att man ska lägga? haha!

Idag i skolan så hade vi BARA hantverk, och vi hade repition på manikyr :)
Så jag fick mina naglar fixade, det var på tiden. :)
Lägger upp bilder på det senare, när jag värmt mig under täcket & orkat ansluta mobilen till datan (a)

Jag saknar sandviken, jag saknar Emil, Jag saknar Therese & Christian, Jag saknar Max & jag saknar Emil's säng :(
Jag vill tillbaka till sandviken & hoppas på allt jag äger & har att jag får praktikplats där!
Isåfall så ska jag praktisera på ett ställe som heter Bellissima eller ngt liknande :)
Är lite osäker :o

Nu ska jag värma mig under täcket som sagt, kolla på chuck och spela wordfeud :)
Jag bloggar senare, & om jag inte gör det så har jag förmodligen somnat :') hihi (a)
puss! :*

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela