mittlivsomblivandestylist

uppdaterar med bilder jag inte hunnit/orkat lägga upp direkt :)

Publicerad 2012-01-09 20:08:56 i Allmänt

Detta är från bion!
Bilden är på det söta kärleksparet Therese & Christian! :)

& sen har vi ju min sötnos på bion! :) 
Förlåt för att dom är suddiga & mörka, men det är mobilbilder & det va mörkt i biosalongen! :)

Tända ljus & släkta lampor sitter aldrig fel när man duschar med sin pojkvän/flickvän,
eller har jag fel? ;)
Det blir bara... mysigare!!

& till sist, här va jag, helt vilsen i storstaden stockholm, på stationen. Där jag inte varit på.. 3-5 år!
Man är inte lika kaxig då ;) Man känner sig rätt liten på jorden! :)



Det var allt jag hade att bjuda på just nu! :)
Men det kommer fler bilder framöver ska ni se! :)

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: thsa

Publicerad 2012-01-09 20:38:35

du kunna ju ha suddat ut mitt face :o ! <3

Postat av: thsa

Publicerad 2012-01-09 20:38:53

du kunna ju ha suddat ut mitt face :o ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela