mittlivsomblivandestylist

svar på tal! :)

Publicerad 2012-01-25 22:39:32 i Allmänt

Bara för att jag kommer ha tråkigt ikväll, så tänkte jag svara på vissa frågor nu ikväll.
Men ni kan fortsätta fråga tills i morgon! :) 
så svarar jag på resten i morgon kväll! :)

1. Hur dekorerar man en blogg?: Jo, om du menar designa så har jag faktiskt ingen aning, jag tar hjälp av vårat älskade internet! :) dvs att jag letar efter kodmallar till designer & sånt :)
Men ja, annars så testar man sig fram, det har jag gjort nu mycket på min nuvarande design! :)
När ens pojkvän spelar onlinespel hela tiden, så har man mycket tid på sig att designa sin blogg! ;)

2. Vad är det galnaste du gjort på senaste?: Jadu, jag vet faktiskt inte. Det var väl att åka väldigt inpulsivt till sandviken till min pojkvän i fredags. Jag bestämde mig för att fixa pengar så jag kunde åka vid 7. Vid 9 gick tåget (på kvällen då alltså). & dessutom min hemresa igår/natt. :) Sprang runt i stockholm från 01.00 typ tills 05.15 bara för att vänta på mitt tåg som gick vid 5! :o Det var inte speciellt kul! Men jag fick en kompis! ;) Kerstin! :) 
Hon är 50+ men var väldigt trevlig & hjälpe mig mkt! :) jag va som en höna i storstaden! yrade omkring i stockholm som om jag var sinnessjuk!

3. Hur träffades du & Emil?: Jag & Emil träffades på en hemsida som heter www.kamrat.com! Det var tidsfördriv, trodde aldrig jag skulle hitta något seriöst där över huvudtaget. Så jag var inne där som tidsfördriv bara :) Då skrev min älskade lilla Emil ett "live" som alla kan se :) då klickade jag mig in på hans sida & började skriva med han! :) Det slutade med att vi skrev där, på msn, sms, och pratade i telefon, och det ena ledde till det andra & sen kom han ner till mig, och nu är jag den lyckligaste på jorden! Jag älskar Emil högt över allt annat, och vet inte vad jag hade gjort utan honom!
JAG ÄLSKAR www.kamrat.com !!!

4. Vad tyckte du om mig när vi träffades första gången?: Elin, jag trodde faktiskt om jag ska vara helt ärlig att du skulle vara någon slags "bitch" :$ du satt i sängen hos Emil & Antes pappa i hörnet & va ganska tyst. Det kändes som om du gav mig "hat-blickar" men nu har jag lärt känna dig lite mer, pratat med dig mer, och jag hade fel. Du är en helt underbar tjej, & du har funnits för mig ända sen vi började snacka! du är otroligt söt & det har jag tyckt sen första gången vi träffades! :)

5. Vad är din konstigaste dröm?: Min konstigaste dröm måste nog fan ha varit när allt var kaos med Emil. När jag inte visste hur det skulle sluta mellan han och mig. Då drömde jag att det var 4 personer som jagade mig, försökte döda mig, & 4 personer försökte rädda & hjälpa mig. Jag var som en superspion! Jag klättrade ut ur fönster, ner för stuprör, jag knockade dom, jag körde bil & va nära på att dö. Det var en konstig dröm, & den kommer jag aldrig att glömma förmodligen! (tror jag kollat för mycket på CHUCK :$)

6. Din högsta önskan: Att kunna leva ett normalt & lyckligt, kärleksfullt liv med Emil. Han har gjort sån stor skillnad i mitt liv, så jag skulle inte sabba det jag har med honom för allt i världen, men sen får ju han stå för hans handlingar!

7. vad skulle du göra om du fick 1 miljon kronor?: Jag skulle åka utomlands, lyxa till mitt liv som jag alltid drömt om, kanske flytta till carlifonien eller något liknande, & ah, bara leva flått! Skulle ge lite till fattiga barn & sånt oxå!
8. ditt dröm bröllop?: Stort, vitt & rosa, EMIL, alla mina vänner, min familj, ah, som ett magiskt bröllop, jag är ju lite som ett romantik-freak, så du kan ju tänka dig ;)
9. om du fick fyra barn, två pojkar å två flickor, vad skulle dom heta då?: Jag har faktiskt INGEN ANING :o jag är lite sån här.. jag tror att när jag ser mina barn, först då kommer jag veta vad dom heter typ :o Så tyvärr.. jag kan nog inte svara på den frågan bättre än såhär :o

10. favoritfärg?: hihihihihi ROOOOSA!
11. favorit låt?: hmm.. tror fan jag måste säga Christina aguilera - hurt! Den är så otroligt jävla bra. LOVE IT!

12. favorit mat?: Mammas Hemmagjorda potatismos, tillbehör, spelar ingen roll! moset gör allt gott!
13. om du fick byta liv med en kändis i en dag, vilken skulle du byta med då?: Christina Aguilera! Hon är så vacker, sjunger så otroligt bra & ah, hon är helt älskvärd helt enkelt! :o
14. vad går du helst klädd i på dagarna?: det beror på, jag älskar mjukisbyxor & stora tröjor! :o 
Men sen älskar jag ju snygga jeans, tighta linnen & snygga kläder i stort sätt med! :o Så det beror på :D
15. mysig hemmakväll med emil eller en vild utekväll med dina vänner?: Mysig romantisk hemma kväll med Emil? Det kan jag ju drömma om! :o Men hade jag fått, så hade jag valt det! :D
16. dröm bil?: En rosa Lamborghini! :O LÄTT!
17. ffavorit band/artist?: Christina Aguilera! :)
18. vart finner du all din styrka?: HAHAHA! Vilken styrka? Tror du har fått fel uppfattning om mig :) Jag är inte stark, jag är svag. Jag låtsas vara så stark, för att slippa oroa alla mina nära & kära! Men när jag inte klarar mer, då.. då kan man inte säga att jag har särskilt mkt styrka!
19. vad har du för färg på dina strumpor?: Mina strumpor är ju ofc, ROSA! :D
20. vilken sport/sporter har du hållit på med?: Jag har spelat fotboll, både topp, mitt & back & målvakt! Dessutom för lite pinsammare information, så har jag varit med i en bangolf klubb & tävlat i minigolf (y)

21. vilken artist skulle du vilja träffa?: Jag har ingen aning, känns lite tråkigt att säga Christina igen, men måste nog vara henne :O
22. Om du fick i ca ett halv år att äta samma mat varje dag, vilken maträtt skulle de vara
då?: SALLAD med MASSA GUURKAAAA! :D

23. skulle du kunna lämna Nässjö för att flytta till sandviken och bo ihop med emil?
sedan undrar jag också. varför skriver du saker som typ att de känns inte som emil älskar dig ? minns i ett inlägg där du nämnär jätte mycket olika negativa saker om han ? stämde dom?: Ja, jag skulle nog kunna lämna nässjö för att flytta upp till Emil, jag hatar nässjö. Visst, jag älskar mina vänner jag har här, men resten av alla idioter, ah, jag bara stör mig på dom!
Ja, ibland känns det som om Emil inte älskar mig. Men jag hoppas att han gör det! Man kan aldrig vara riktigt hundra på att den som säger att den älskar dig, VERKLIGEN menar det! Men man får göra så gott man kan för att lita på dom tre betydelsefulla orden! Men ja, det stämde förmodligen. Jag brukar inte direkt ljuga på min upprepar, MIN blogg.
5. vad skulle du göra om du fick 1 miljon kronor?
6. ditt dröm bröllop?
7. om du fick fyra barn, två pojkar å två flickor, vad skulle dom heta då?
8. favoritfärg?
9. favorit låt?
10. favorit mat?
11. om du fick byta liv med en kändis i en dag, vilken skulle du byta med då?
12. vad går du helst klädd i på dagarna?
13. mysig hemmakväll med emil eller en vild utekväll med dina vänner?
14. dröm bil?
15. ffavorit band/artist?
16. vart finner du all din styrka?
17. vad har du för färg på dina strumpor? ;)
18. vilken sport/sporter har du hållit på med ?
19. vilken artist skulle du vilja träffa?
20. Om du fick i ca ett halv år att äta samma mat varje dag, vilken maträtt skulle de vara då?


//jjenniferjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela