mittlivsomblivandestylist

nu har jag vänt på dygnet inför skolan!

Publicerad 2012-01-07 06:46:37 i Allmänt

Nu ska jag bara försöka hålla mig till det här!
Det kommer inte bli lätt att vakna runt 7 på morgonen varje dag nu tills på tisdag!

Nu har jag och Emil vaknat. Det första vi gör är att gå ut och röka, sen sätter vi oss vid datorerna! (y)
Kollade på "Ligg med mig" igår. Det va den sjukaste filmen tror jag, fan vilket sick slut :o
"mamma, får arthur övernatta?" Mamman kollar på henne, sen honom sen henne & säger sedan "NEJ!"
Sen slutade den :o
whatever..

Nu ska jag hitta på ngt, eller sova! :D yey!
på måndag åker jag hem :(

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: thsa

Publicerad 2012-01-07 22:20:59

sa ju att den var konstig vafaan :o ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela