mittlivsomblivandestylist

inte dagens outfit!

Publicerad 2012-01-13 08:13:32 i Allmänt

jag tänkte inte visa min outfit idag, för jag la massa energi på mitt smink bara.
men sen har jag ju bara en mobilkamera, så det syns ju inte så bra! :/
& jag kan ju inte vänta tills senare, för direkt när jag klivit utanför dörren lär ju både hår & smink va sabbat! -.- hatar vädret!



det är tre olika nyanser,
- glansig ljusbrun.
- glansig mörkbrun.
- highlighter (glansig/glittrig vit) typ :)

Sen har jag kalaj & maskara bara :)
eller ah, jag har ju foundation & rough oxå :) men whatever!
nu ska jag ner & röka,
jag har dusckat, ätit frukost, borstat tänderna & fixat mig & det är en timme tills bussen går, hmm.. vad gör man?
puss!

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: körv

Publicerad 2012-01-13 08:38:12

körv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela