mittlivsomblivandestylist

Hemma från skolan!

Publicerad 2012-01-13 17:09:18 i Allmänt

Hemma från skolan nu, & rubriker är verkligen onödigt & det jobbigaste som finns typ!
Jadu, jag ska berätta mina stora helgplaner! snart.. dom kommer slå er med häpnad! :)
Så håll i er! ;)

Idag hade vi hantverk, & när jag orkar ska jag lägga upp fint redigerade bilder på mig när jag sitter och får ansiktsbehandling :)
hihi, peeling & ansiktsmask & hela paketet seddu ;) hihi!
& innan det hade vi matte, usch.... hatar matte..
Men sen va jag på stan/stationen & va med Sofie, & träffade massa folk :)
Men whatever! :)

I helgen ska jag dricka mina cider, käka popcorn & kolla på chuck.
Om någon vill komma hit & hålla mig sällskap, känn er hjärtligt välkomna! :)
Jag hatar att inte kunna göra ngt.. Men vad ska man göra när man bor i Grimstorp & inte har några pengar?
Hmm... sova (y)
Usch, nu ska jag kolla chuck & värma mig. Det är ju fan storm ute. SÅ JÄVLA KALLT! :o
pusshejj, jag älskar dig.

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: ttheresebjörkman, :)

Publicerad 2012-01-16 16:23:52

Nu är vinnaren av veckans blogg uppe, kolla om det var du som vann! :)

Annars är det bara att anmäla sig igen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela