mittlivsomblivandestylist

hatar rubriker.se

Publicerad 2012-01-24 20:48:13 i Allmänt

Jag vill inte hem. 22.26.
jag vill stanna här.
for ever and ever.

Jag trivs här.
Jag kan börja stylist här.
Jag kan bo med Emil.
Jag kan slippa min familj.
Jag kan vara lycklig,
for ever and ever med Emil.

Men det kommer never gonna happend..
För Emil vill inte gå för fort fram.
Jag förstår honom.
Men långcplångdistans förhållanden tar på krafterna.
Jag hade inte haft några problem om han hade bott.. typ..
i jönköping eller ngt.
Iaf jönköpings län..
Men nu gör han ju inte det..
Nu bor han fucking 50 mil ifrån mig..
fml. Jag älskar honom så jävla mkt.
Vill aldrig vara utan honom.

Jag vill vakna upp jämte Emil,
Jag vill somna jämte honom,
Jag vill bo med honom,
jag vill äta frukost, lunch & middag med honom.
Jag vill leva med honom!

Jag älskar dig emil.
ingenting kan hindra mig från det.
Det är bara du, & dina handlingar.
i love you like a lovesong bby,
thats it!

im out,
peace!

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela